vrijdag 12 april 2019

Een politiecel is vreselijk, dat is een nare zieke industrrrrie, je geloof je oge nie, dit is niet disney


In de bajes zaanstad een gesprek met een stevige stoer stappende vent van plus 50 jaar

waarvoor zit jij ?

vanwege ik zat en zit in het vastgoed

en daar zat een vent die heeft mij afgeperst voor 50.000 eur per maand

dus heb ik hem neergeknald

11 kogels

"spijt van ?"

"nee, ik had het veeel eerder moeten doen, heel amsterdam stond te juichen, man"


Leuk gesprek met een mooie intelligente neger uit Nigeria. Er lopen schapen rond op het gevangenis complex zaanstad en daarover raakten we in gesprek

"they say sheep are the most stupid animal" (said menno)

"yes yes yes laughter that is true,m we in nigeria call someone who is stupid sheep, if they see a car they run towards it, whereas a goat runs away from a car and the sheep gets killed.

A male sheep costs 20 eur in nigeria
a female sheep 40 eur
a male goat  40 eur
a female goat 60 eur

Would you be able to live with 100.000 EUR in Nigeria ?
' No, no, with all the oil prices, no, price level nigeria similar to the netherlands

"I eat weed, i love it !"
"You should try weed with whisky, great !, sleep like a baby, wake up feeling like a strong man !"

Heb het geprobeerd, mij beviel het niet, met een teugje limoncello is het wel lekker

@@@@~~~~SS~~~~@@@@

Kotsen, iemand, een akelig rrrrotjochie had een zwaan moeder en dochter met een snelhechter, tie rip,
de poten aan elkaar vast gemaakt, de dochter zwaan was verdronken, dat ze in de helllll brrrranden en erger, die gore vieste rrrrotste mennekes die zoiets doen.