zaterdag 13 april 2019

nu de fictieve ! keuze marg reet of mooie borsten van astrid (die overigens ook de mooiste billen had)


ANCIENT TRADING CONCEPTS




Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend
remus dame, leiden university

@@@~~~~~~@@@


De gefangenis


en de verveling. Vanwege me verschreife verveel ik me bijna nooit meer, maar in de gefangenis

daar word je van de 24 uur per dag 1 uur "gelucht" , 1 uur recreatie (biblio, sport) en je kunt je

inschrijven voor arbeid, dat is meestal 2 uur per dag-  verder word je 22 uur van de 24 op je cel gehouden, weliswaar modern en schoon en met tevee, maar dus wel 2 bij 4 met stapelbed en een nagenoeg open wc. En met 2 op 1 cel, terwijl in 1990 nog werd gezegd :  doe nou niet (leuk filmpje van van kooten en de bie over, dat ze het als proef uitproberen, waarbij ze na 3 dagen en nachten elkaar en de onderzoeker half dood slaan).



Las van een eminent mens en rechtsgeleerde (1965 schreef hij dat) : nooit meer dan 5 jaar

gevangenis straf. Professor R. Rijksen zei het ruim vijftig jaar geleden al:

"ik meen dat de maximumduur van de gevangenisstraf gesteld moet worden op vijf jaar."




Heb zojuist in het algemeen dagblad van zaterdag 13 april 2019 over de achtergrond van

michael p. gelezen, alles zit erin om van hem die laffe nare eikel van een meisjes moordenaar te

maken, wat een afschuwelijk griezelig doodziek goor smerig klootzakje, gatverdamme. 5 jaar

gevangenisstraf is volgens mij dan niet lang genoeg, of er moet een andere methode bestaan,

castratie/permanente enkelband die ontploft zodra hij iemand aanraakt.

Hij, michael p.,  zou zoiets als met die zwanen doen, moeder zwaan met plastic snelhechter aan de

dochter zwaan voorgoed vast maken, waarbij de dochter zwaan verdrinkt.



Het eten was behoorlijk goed in de gevangenis (huis van bewaring ook) Zaanstad. Ook

in deze gevangenis werd een sympathieke Nigeriaan, Oezo heette hij, zomaar twee uur opgesloten

om te wachten toen hij naar de zitting gebracht werd. "Treat us like human beings !", riep hij

toen terecht en boos.

Dat soort vernederende zaken gebeuren ook continu als je met de politie en "justitie" te maken

krijgt, zodra je verdachte bent, ben je onmens en crimineel en word je te vaak als minder dan

een slecht behandelde hond behandeld. Vooral veel wachten in een cel met helse TL verlichting

en verder niets, 2 bij 3 meter, of een toilet erin en slecht werkend water.


Dan kun je wel zeggen:  zorg dat je niet met justitie te maken krijgt. Toch zit er veel fout en

zie ik steeds meer de varkens en de bewakende slaafse volgzame niet zelf nadenkende

rrrrothonden van de politie (en natuurlijk is ook daar in ieder geval 35% goed, maar sinds april

2018 kijk ik nog eerder weg als ik die griezels van de politie zie).



Meer met enkelband en huisarrest werken zou toch (vaak) mogelijk moeten zijn.


Het is een behoorlijk grote "industrie", zaanstad 900 plaatsen, de modernste beste gevangenis

werd gezegd ( jc heten ze, justitieel complex), alphen aan de rijn schijnt slechter te zijn, behoorlijk

wat slechter vooral vanwege de onrust en het geschreeuw daar.  Dus enkelband en huisarrest,

dan zijn er weer werklozen van de gevangenisssen, waar veel minder mensen in zitten ? 

Of monitoring ?

In middelburg het meest ouderwets, gevangenis van de jaren 60, in zeeland heel strikt

met de wet en met uitvoering, ook in de gevangenis, bewakers op voetstuk, schreeuwen

commando's.  Gevangenen zijn gevangenen, minderwaardig, en motten hun bek houden.

Die ervaring had ik niet toen ik in mei 2020 3 weken totaal onrechtvaardig  in de gevangenis Zeeland zat. 

(zie verschrijver :  de val) 

De kleine op schiphol schijnt ook ok te zijn en dat daar nog wel vrij veel 1 persoons cellen zijn.

En Vught, maar die kende niemand.


Scheveningen gesloten, daar hadden ze ook nog gezeten. Wilders zat daar ook, altijd die 4

bewakers om hem heen en twee keer per week naar Kim Holland werd geroepen.

Vind kim holland net een man, voel er geen enkele aantrekkingskracht bij, kan verder zeer

slim zijn, sexueel geniaal, maar dit soort opmerkingen ga je maken in de gefangenis


En soms denk ik dat de schone schijn slaven, de verrotte hondenvarkens,

de veroordelaars van de strafrechtbank en het openbaar ministerie plus de politie

de gevangenen van de ouwe krrengen van de dood zijn. Ja, teveel zijn dode

mammon krengen, compleet verstard verrot dom doodss 


En met gevangenen heb ik (veel) medelijden, het is rotste plek op deze aardkloot en vooral die laffe liegende gore gluiperige krengen daarom heen, zo af schuwe lijk, zo walge lijk, ik juich onthoofding en of zware lijstraffen voor en aan deze krengen toe, als ik het maar niet hoef te doen, ik ben zo vies van ze 

als dieven mijn fiets stelen of bij mij inbreken, dan wil ik ze nog niet in de gevangenis zien, ik wil dat het onnodig wordt dat er veel dieven en of inbrekers zijn .. en zoveel zijn er in hol land echt niet, in de gezagsgetrouwe nsb ss vvd telegraaf wordt gedaan alsof de wereld uit misdaad en gevaarlijke criminelen bestaat, dat zijn de ergsten niet, v.poetin, d.trump en oorlogsmisdadiger mark mammon kreng rutte en piggy willy en government of "het bestuur" zijn de ergsten en het gaat in hol land om 2 % of als je hard rijdende agressieve griezels erbij optelt, dan gaat het om 5% mannen, volgens mij zijn er maximaal 1% mannen die vrouwen fysiek geweld aan doen en zijn er ruim 30% vrouwen die mannen psychisch geweld aan doen en zijn er ruim 30% mannen die vrouwen psychisch geweld aan doen door omstandigheden als ontrouw, jaloezie, hebzucht en bezit .. heel veel daarvan zou voorkomen kunnen worden met een basis inkomen van 2000 eur vanaf 18 jaar en een maximum inkomen van 4500 eur per maand (en een toeslag tot 2000 eur voor 2 of meer kinderen tot 16 jaar per gezin/familie) 


S. Lachtoffer C. Alimero