vrijdag 29 maart 2024

German Stella komt nooit meer terug, dat is voorbij, vorige redelijke afdaling (plaksneeuw) komt nooit meer terug, dat is voorbij, vorige seconde komt nooit meer terug, dat is voorbij, eT komt nooit meer terug, dat is voorbij .. maar het verleden is niet dood, door de keuzes die door hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande varkens gemaakt zijn en nu nog steeds in sneller tempo gemaakt worden betekent our common future death by 2057 or within a hundred years ., Het voordeel van lange nagels is geen kam meer nodig te hebben, raar dat Strepy zo graag mijn nagels eet, terwijl ze verder vergeleken Ratchet AnuBie kieskeurig is .. En als Joe Biden nou binnenkort sterft en "zijn" gekleurde vice presidente de presidente van de verenigde Staten van Amerika wordt ? Obama ging haar voor .. en Bianca Tschaikowsky Tschaikner wil niet eens koffie met me drinken 😿 en ze zegt dat ze Cees van Dongen niet kent en ze vertelt niet de waarheid, lijkt me, schitterende moedige lieve lange dame van 1.80 meter, another me bites zie snow, wie immer ..

 



















Eine wegnerin, oder wegterin (van alles zien en de beste optie afwegen), Antheia von Hesperides, viele männer haben angst fur sie, ich nicht .. die horne sind nicht von Teufel aber bedeuten Schutz …. aber die auge, bisschen zu viel fotze kotze scheissweib barbara, als ze er weer een kwart liter make up op kwakte

…... nãchsten jahr kaufe ich sie vielleicht, hoffentlich 














De dame rechts met lange blauwe jas en rode muts is de kunstenares, vriendelijke zachtmoedige lieve persoonlijkheid .. vreemd dat de polizei net voorbij kwam rijden toen ik voor haar danste (en dat ik 20 seconden daarvoor vanzelf gestopt was met dansen).