woensdag 27 maart 2024

En dat schitterende liedje van de dochter van sting, coco sumner, mee gegeven door neil young moet toch echt zijn only hate can break your heart or some thiengk like that, only hate can break your brains if you got any and more than 66% has conceited cackling conformist chicken sshit for brains, zie dead religious moral majority pricks&cuntss

 Gossie, kwammie in de supermarkt in st anton am arlberg een look a like van Stella Munninghoff tegen, "Sind sie von deutschland oder die Niederlande ?", nadat ik eerst 4 danspassen bij de door haar gekochte chocolade melk voor haar uitvoerde, "Deutschland", "Ah ja, sie sind sehr ähnlich an eine sehr schöne frau denen ich letzte jahr kennen gelernt habe in die Niederlande",  en glimlachend keek ze van me weg en ik ook, moest mijn flesje wijn en melk afrekenen .. precies dezelfde mooie lach als Stella alleen net weer wat anders, Stella die 10 plus, zij in protest groen snowboard pak en leuk een 9,8 .. en ze had voor 1 persoon inkopen gedaan, sushi onder andere .... en toch met mijn verwaande neus in de lucht de winkel uit lopen zonder verder contact te zoeken, maar daar heb ik helemaal geen zin in .. en ook wel, maar toen niet .. en ik kreeg het idee dat zij het heel leuk vond, maar dat ze niet op zoek was. 

pfewie, kennie echie niksie schelie