donderdag 28 maart 2024

Gutes fahrt .. good fart .. Met de moed der wanhoop .. honestly, why is everybody so untrue .. white cocks, all men have a white cock .. every cock is unique, but the basic color is white, good morning, do enjoy your breakfast, lunch or dinner

 

Hoop en wanhoop 


Love and hate 


Dead and alive 


Verdriet en woede 



Spierpijn van intens skiën gisteren, sportief en “intellectueel” blijf ik grenzen op zoeken en ik ga erover heen .. er over heen ? En nieuwe dingen doen en dansen en dansend skiën. 


Goh, die (glim) lachende Duitse Stella gisteren in de supermarkt, zo’n (glim)lach zou ik wel een maand, een jaar en langer willen zien .. en dat denk ik na haar 90 secondes gezien te hebben .. en toch geen moeite gedaan om “echt” contact te leggen .. als ze nou binnen 1 uur reizen zou wonen, Astrid woonde in de buurt van Stuttgart, dat is te ver weg, dat wil ik niet. En alles in Duitsland is me te ver weg, maar ja, een Duitse Stella .. zo’n mooie knappe leuke en lief glimlachende dame kom ik toch maximaal 2 tot 8 per jaar tegen ? Zo’n dame als Stella of zij kom ik er 2 van tegen in mijn hele leven. 


Het verlangen van mannen om alles in formules te gieten of te vatten die ik niet begrijp. Je kunt een economie toch niet in formules vatten, tenzij je ervan uit gaat dat alle mensen zo denken ? Wiskunde wel, maar dat is abstract. Natuurkunde ook, maar dat is minder abstract dan wiskunde ? Chemie blijkbaar ook, maar daar begrijp ik helemaal niets van, gisteren zat ik met een getrouwd Vlaams echtpaar in de skilift en ze werkten in de chemische wetenschap, ik legde mijn frustratie uit dat ik van chemie helemaal niets begreep en toen zeiden zij (50 plus qua leeftijd) “wij soms ook !” en toen zei ik dat kernfysici dat ook zeggen .. en doe er maar 4 levensgevaarlijke kerncentrales bij in hol land, met 20.000 jaar levensgevaarlijk kernafval en 60% meer kanker bij de mensen die bij de kerncentrales werken. Voor de zoveelste keer, dank aan de vvd voor hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodsse smerige stupiditeit en het onvermogen om uit je verstarde waan wereldje bubbeltje te breken in je zielige miezerige ons kent ons kippenhokje en varkensstal. 


Vrouwen die het leven in regeltjes willen vast leggen die jouw en mijn vrijheid inperken die ik niet begrijp, het leven en de wereld kun je echt niet beheersen met regels, zo werkt het niet, en hoe meer juridische regeltjes, des te meer stupide .. omdat het zo heurt plegen wij meurd (moord) op vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit met onze ijdele moralistische nuffige gelijk hebberige (terwijl je ongelijk hebt) verwaande verstarde verrotte doodsse 🐔 🍗 kakelende kippekop 



Een gesprek in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans kan ik goed volgen, in het Spaans en Portugees een heel klein beetje, van een gesprek in het Deens, Zweeds, Noors (Noorwegen), Russisch en Chinees begrijp ik niets. En dat mensen zowel het Arabische schrift als dit schrift begrijpen en lezen kunnen, of het Chinese, Japanse en dit schrift (hoe heet dit schrift eigenlijk ?) is zeer knap, ik heb het (oud) Griekse schrift geprobeerd als 13 of 14 jarige te lezen en te begrijpen, een onmogelijke opgave voor mij .. wiskunde, natuurkunde, scheikunde, computer, medische taal zijn ook nagenoeg onbegrijpelijk voor mij .. de taal van de kat, de taal van de boom, de taal van camomilla, de taal van muziek, de taal van de zonnebloem, de taal van de Romeinen en de Egyptenaren in hiërogliefen, de taal van 4 miljard jaar deze aarde, de taal van gaia, planeet aarde, de taal van de maan, de zon, Mercurius, Venus, mars, Jupiter, Saturnus, neptunus, Uranus, het melkwegstelsel, de Andromeda nevel, het universum met 96% dark matter - energy (zit daar echt energie in ? Dan moeten we dat eruit halen !), 4% gas, waarvan 0,4 % sterren, zo weinig 😱😱😱😱


De taal van de dood is absolute stilte .. tenminste .. en is dat niet dezelfde taal als dark matter - energy , dat is toch eigenlijk niks, een vacuüm.. en bij Dick Hillenius, bioloog, lezen dat de ruimte in een steen of metaal ook oneindig is tussen elkaar vast houdende atomen of moleculen of zo, weet ik eT 


Als je je verstarde verrotte domme rotkop zo vult met juridisch gekakel en je persoonlijkheid blijkt smerig stupide, wat zegt dat dan over jou .. en dat die kop er dan zo verzuurd verbitterd doods uit ziet, ja, barbara van de griend, ik bedoel jou, viezig miezerig laf slap vals kankerkrengetje met je rotte lelijke huichelbekkie en dat kromgetrokken vogelverschrikker lijkje


De andere slechtste herinneringen zijn vooral edith ☠️ schippers, marjolein sonnema en martha neeter braaksma 🤮🤮, heel fivoor bv, hak zei de bijl, verlost van de sstomsste kippekutmutssen, de sstinkendste sstupide ijdele verwaande krengetjes bij het het openbare gesloten kut hysterie mini sterie en de vrouwe lijke rechter lijke macht, hak, hak, hak, doet de bijl in de nacht, verlost van weer een ijdel kakelende kippekop, hop, hop, hop, let's feed the cats with conceited cackling conformist chicken cuntss, not with far more noble and dignified rats  


 











Alle schöne Gemälde dagegen sind von Britt, Brigitta, Ennemoser, tochter, nein, mutter von Claudia Ennemoser ~ Thiriot 😻😻 en ik zie ze nu pas iets beter, mooi ..  dat ik er zo lang gedachteloos of blogvol voorbij loop, in 2020 vond ik ze ook heel mooi,