donderdag 21 maart 2024

Reasons to bie cheerful, part two, my goodness goddess, i dislikie essessie ...: stellie nie so aanie, ashie to ashie, dustie to dustie, we neverrie forgettie timie you spentie with ussie en verderrie kennie allemaalie die klerie krijgie, by lady strepy

 
























Gerrit Klapwijk van 17 jaar en 1 meter 93 die een van plezier en angst kirrende 15 jarige Bessel Sybesma van 1 meter 65 in een samsonite attaché case kieperde die open op het bureau van de leraar stond in 1981, terwijl hij op een grappige boze toon brulde “GODVER BESSEL !”, Europese school Brussel, Ukkel, daarvan schoot ik zonet in de lach.

De helft van de jongens in de klas (7 dus) had zo'n diplomaten -europese duur betaalde ambtenaar 6000 eur netto tot 12.000 eur netto per maand in die tijd- koffertje, dat was toen in, bah, kotss .. o nee, dat was die van de goede communistische leraar Duits herr Caselmann die een afro had van hier tot gunder waar Gerrit Klapwijk, toen herr Caselmann achter zijn leraars bureau naast zijn attaché case zat, met een lange donkerblauwe private investigator jas als volleerd kapper intens naar die afro keek, daar zijn Ping Pong batje boven hield en “zoemmmmm, zoemmmm”, deed en een draaiende beweging met se ping pong batje maakte, 5 centimeter boven die bewuste afro, waarop herr Caselmann en ik in schateren uit barstten, onvergetelijk tafereel. 

Een mooie zonnige lente dag, een gratis regen douche, 7 mooie meizzez zien op 1 dag, 10 mooie meizzez zien op 1 dag, 4 mooie meizzez zien, Judith, Carolina, Wictoria, Suzanne, dat je zelfs de namen weet, lekker eten, zelf gemaakt, lekker eten, Thais afgehaald, Faye zien bij la scala pizzeria èn lekker eten, een schaterbui, purring poes Strepy, met Iryna yoga of pilates doen, met mooie dames als Regina, Joyce, Indra, Mahsa sporten. Elena Rumania die me de hand geeft en indringend aan kijkt zodat ik verlegen weg kijk omdat ze zo knap en sexy is.

AANSTELLIE SEGGIE IKKIE, LADY STREPY DANNIE 

 Mihsa en Anna in de sauna in badpak zien. Skiën, sporten, sauna, over Iryna fantaseren, zin hebben in sex, zin hebben in het leven, een mooie film zien op tv, lezen, goede grappige dingen lezen, verschrijven, op de electra glide bike, genieten van kunst waaronder de natuur, planeet aarde, gezond en fit zijn, geen pijn of ziekte voelen. Inpakken om te gaan skiën. 

AANSTELLIE ! 

Geen stress, niet meer in een gevangenis zitten en je daardoor dubbel zo vrij voelen, nooit meer kanker krengen van fivoor zien, nu word ik weer somber. Mooie muziek, schitterende muziek zoals de play lists hieronder, waarin mijn verhaal en dat van de knapste dames verteld wordt. 

STELLIE NIE SO DOMMIE AANIE !  




BLAUWE BLOEMEN, JAN WOLKERS, LEO VROMAN, HET ECHTPAAR EN PICASSO VAN GOGH LANDSCHAP of dat zijn de blauwe bloemen, van 

John van Leeuwen   : 








Bij Florencia in de (lente)zon een heerlijke cappuccino met een smakelijk paaseitje van vriendelijke aardige John van Leeuwen, tu bouwkunde Delft en een boeiend leven, die daar geanimeerd over kan vertellen en zegt dat hij als hobby ook wat schildert, nu hij 70 jaar is en gepensioneerd en dan mooie kunst werken van zijn hand laat zien. Hij liet me ook de parkeergarage of het gebouw tegenover Florencia zien waar ik daarvoor nooit naar gekeken had, schitterend, uit 1920, misschien wel zonde dat daarvan een parkeergarage gemaakt is, dat dan weer wel. Weekeinde gevoel, vakantie gevoel, vrij gevoel, electra glide bike gevoel door de duinen, door de stad, naar de Poolse groszek supermarkt, naar Saqib Malik en Ahmed en Hamid en Ronald en Sonny en Abdul en Radja van fietsenwinkel quick aemen, naar centaur boekhandel met Marc Ouwerkerk en familie en hond(je) Diva en haar het leukste hondje ooit vinden, 

ATJEBAHIE AANSTELLIE ! 

an endless list met reasons to be cheerful, waarbij je het belangrijkste of de belangrijkste zelfs vergeet, ai of ãïTëT waarvan ik als kind droomde, dat zo’n deep thought and feel machine bestond, wiet, psy truffels en verse psy paddestoelen consumeren, een goed gevoel hebben, niets met politiek of hebzuchtige bezitterige hypocriete huichelende ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige gelovige smerige stupide lelijke varkenskip mensen te maken hebben, ze niet zien of horen of mee maken.. 

DRAMATIESIE AANSTELLIE ! 

.. merken dat je de meeste mensen wel aardig vindt, in de lach schieten, een glimlach, een schaterbui van jezelf, van een ander, vriendelijk begroet worden door bijvoorbeeld Judith en net zo vriendelijk terug groeten, leuk flirten, mutual loviengk, mutual likiengk, leuke herinneringen aan Margalith, Aska, Anke, Stella, Mihsa, Regina, Indra, Elena, Elène, Wictoria, de glimlach van duistere Carolina, snuffelen bij kringloopwinkels en daar mooie spullen vinden voor weinig en mooie dames zien, Tomas Ross daar ontmoeten die Kees van Kooten en Wim de Bie kent en samen treuren dat Wim er niet meer is, ik ken Tomas Ross nog van het Statenkwartier waar ik hem regelmatig zag, Den Haag zoń mooie stad vinden waar ik nu sinds 1992 woon, werk en leef, een tweede heimat "hebben", ik bezit niets, in Brussel en Varese en je in Nederland en in de wereld ook bijna overal wel huis voelen, NIET in een politiecel, gevangenis of bij de krengen van fivoor .. Aan Sabina Cozzi denken en dat als ik niet zo’n domme oetlul was geweest ik gelukkig met haar geworden zou zijn, dat ik met Astrid Neff gelukkig zou zijn geweest, maar dat ik toch blij ben zonder relatie met haar Stella, Regina, Nicole Ross, Mihsa, Iryna, Elena enzovoorts ontmoet te hebben (foutief nederlands, voorgaande zin en dat et me niet ken schele, of enigszins),

STELLIE TOCH NIE SO STOMMIE AANIE ! 

 hetzelfde denken over Jacintha Swieb, jeeeezis, wat is ze knap en lief en leuk en ze wilde met mij ! Zeer vereerd daardoor en spijt dat dat niet gebeurde, dansen, lachen, ook om mezelf, mooi dat ik enzovoorts kan verschrijven en dat ik het belangrijkste vergeet, je verheugen op de toekomst, nu cheerful, blij, gelukkig en tevreden zijn enzovoorts .. goede herinneringen aan werken bij Infomil, Gemeente Monster, VROM-inspectie, ATR en ook andere plekken, maar toen was ik het gelukkigste .. 

PATHETIESIE AANSTELLIE METTIE DIE TWEE PUNTIE >> .. 

en dan niet denken aan die verwaande mutsen, wie denken die godvergete krengen wel niet dat ze zijn, zo met goede mensen omgaan .. wie denk je wel niet dat je bent, stuk verdriet, stuk ongeluk 



ruim 25 jaar diezelfde haat en angst riedel tegen de islam en buitenlanders, arme wel werkende mensen, als dat alleen maar in je verwaande verrotte domme doodsse geblondeerde blauwe lenzen foute bastaard varkenskutkop zit, dan krijg je pakken dragende greet wilders en idiote adjudant martin bosma, de pvv tout court .. en al die laffe slappe stilzwijgende mieten die het laten gebeuren en eraan mee werken, alsof er nooit 1933-1945 was, alsof er geen geschiedenis is, nee, we zouden eens ontslagen worden of in de problemen komen door te ageren tegen haat en angst zaaiende greet wilderss of die andere ijdele verwaande lege holle misdagers van ongelijkheid, gevangenschap en hebberig bezitterig egoïsme en eigen belang, de patserige mammon animal varkens van de vvd pvv cda bidet, bbb, nsc van oranje na ss au john de mol

yeah, i know i'm red hot and the coolest thing since steve mc queen, brad pitt and donald trump, however, my head is filled with islam and bloody foreigner hate, the only things on my greedy conceited cackling conformist grunting chicken pig mind, butt, hey, piepul voted for me because of that .. end of zie game, end of zie play