zondag 24 maart 2024

What the world needs now is a radical stop on oil, coal and gas production and consumption and plastic pollution, a stop on (rain)forests burning for agriculture and mc donalds hamburgers, a stop on greedy animal farm pigss and chicken grunting and cackling sshit government ............... and planet earth needs love, non possessive sweet love and care , environment, animal, planet earth friendly, freedom, equality and social solidarity guidance by artificial intelligence and 7 billion people and all zie animals and plants and death and everything and nothing goodness

 What’s happening now is planet earth destruction, the humanpigchicken race is the disgrace

en dat trump een moordende frauderende crimineel is, een opgeblazen hol leeg narcistisch ijdel verwaand verrot doods varken gaat hem genoeg stemmen opleveren om de adolf hitler van de vs of a te worden, het 1000 jarige donald pigsshit reich, donald zwijneschijt trump heeft nog maximaal 10 jaar, de wereld nog tot 2057 .. de stupide smerige meerderheid vindt donald trump geweldig als moordend varken tegen de overheid, en hij heeft een knappe vrouw en stinkend rijk, waarvan vrouwen en mannen in noord amerika dromen .. vermoed nu dat donald trump president wordt en dan is het over en uit .. ken mij eT schele .. en joe biden is beter, also on the world destruction path, cause the human pigshit race won’t change their destructive vain conceited conformist cackling grunting pig chicken way, manners and behaviour










Ja, dat was een vreemde ervaring toen ik als 20 jarige jurist van de Erasmus universiteit Rotterdam heer lijk met 16 jarige Ierse roodharige Niamph Casey vree in Alanya, Turkije, 1985, zij zat op de Europese school in Brussel en ik trots zei dat ik zo blij was met de nei keuh (nike) namaak korte broekjes uit Turkije voor 5 , VIJF, eur slechts en toen zei zij wat snibbig, that’s called naaai key and yours is not black .. bozig ging ik het blauwe nike broekje erbij halen en toen gaf ze me gelijk, maar dat je nike als “naaai key” uit spreekt was een verrassing voor me .. mijn broer zei me dat ze speciaal voor mij naar een schoolfeest van de Europese school van Ukkel geweest was, zij zat op de Europese school van Woluwe .. en dat ze met andere jongens, jongens !, naar  bed geweest was, waarop ik boos zei dat dat me niks ken schele, stomkop, maar toen ik daarna haar belde en we een afspraak maakten in centrum Brussel kwam ze niet opdagen, balen .. en toen heb ik er nog 10 van de nederlandse vlaamse klas 1983 van de 28 gezien in een café, gelukkig een dubbele afspraak gemaakt, waar bessel sybesma in gala kostuum zat en verontwaardigd beweerde dat het Delftse corps het enige was wat hem overeind gehouden had, want die studie aan de tu Delft, veel te veel studeren, autistische docenten, bessel was beta intelligent maar bijna net zo lui als ik of misschien wel luier, en elke les op school autootjes tekenen, tot hij bedacht dat hij scheepsbouwkunde zou gaan studeren aan de tu Delft, hij is daar binnen 2 jaar mee gestopt, teveel studeren 

Wat ken mij dat nou schele, nee eT ken me werke lijk niks schele