maandag 1 april 2024

There is no god(dess), it’s better you know .. of zou (zelf)moord een moord zijn op het verleden, daar niet meer aan willen denken en een moord op die vrese lijke mensen, ja, gegarandeerd nooit meer die mammon kanker lijers zien, dat gevoel herken ik zeer goed .. ik kan het niet, maar daardoor heb ik nu wel meer begrip voor zelfmoord .. Het is ook een moord op de hel, de anderen, zoals sartre zei, waar ik het niet geheel mee eens ben, wel grotendeels, de hel, dat zijn de anderen, l'enfer c'est les autres .. Verder vond ik sartre niet zo geweldig, liever camus, waarvan ik ook maar 2 boeken gelezen heb .. en veel liever patricia highsmith, want ook ik ben een (ver)oordelende hel, de ander, maar wel de verschrijver van de waarheid en werkelijkheid .. Een andere goede reden voor zelfmoord, altijd somber moe zijn, altijd pijn lijden (kurt cobain), geen zin meer hebben in het leven .. reasons to be cheerful





Wat hebben ze toch vaak varkenskoppen, de moordende smerige stupide krengen van planeet aarde: