donderdag 28 maart 2024

Stinky toys, doodse krengetjes als barbara van de griend verpesten mijn leven en van teveel mensen omdat ze zelf zo liefdeloos verstard le lijk 🧟‍♀️ zijn en dat moet NU afgelopen zijn ..

omdat hier de waarheid geschreven wordt over liegende roddelende laffe valse bange krengetjes die niet rechtstreeks met iemand durven te praten en dus maar gaan liegen en roddelen om iemand te laten ontslaan of de gevangenis in werken en vergiftigen met injecties, zouden deze krengetjes dan niet op dezelfde manier behandeld moeten worden .. ja, dat moet gebeuren, iedereen die iets anders beweerd heeft dan er in mijn mail van 10 januari 2024 (laatste blog post op dit blog) staat zou de toegang ontzegd moeten worden tot het werk, maar het omgekeerde gebeurt


.. ik laat zien dat er vanaf de maan geen sterren zichtbaar zijn, ik laat zien hoe we de wereld vernielen doordat we deze verbranden, als het niet binnen 50 jaar is, dan zeker binnen 100 jaar omdat we olie, kolen, gas en de regenwouden, de groene longen van planeet aarde verbranden en ik bied oplossingen ..  


..ik prik door de ijdele verwaandheid van roddelende doodzieke wentelteefjes heen die zogenaamd "werken", ze leveren autistische kleinzielige kleinburger lijke onleesbare prutswerkjes af en ....wat mensen werk noemen en wat ze feitelijk doen, niks, ijdel verwaand kakelen en knorren, preken voor de eigen hebzuchtige bezitterige mammon kanker parochie, horribebel to see, feel, hear, read .. 


..als ik nu op een knop zou kunnen drukken die die knorrende kakelende hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige gelovige smerige stupde mensheid weg vaagt .. heb nog teveel lol in het leven maar ik haat die mammon kanker lijers en iedereen die het goede en betere zo laf en vals in de steek laat 😿 .. nee, ook als mijn overlijden dichtbij is, dan nog zou ik niet op zo'n knop willen drukken, omdat ik 5% van de mensheid haat en 50% ok vind en van 5% zou kunnen houden .... nee, dat is teveel, van 100 mannen kan ik van 5 % (niet lichamelijk) houden, van 100 vrouwen kan ik er van 4 ook lichamelijk houden .. bij yoga, ski en sportscholen kan ik van 4 van de 20 dames houden .. dat is zelfs 20% 

 

als ik vannacht in mijn slaap overlijd, dan weet ik het zelf niet en dan laat ik deze blogs na, daar heb ik vrede mee en daarmee heb ik alles gegeven wat ik in me had en waar ik zeer trots op ben, dat neemt niemand me af 

ik ben hier het meeste trots op, het is geen bezit, het is niet meer van mij, ik ben verschrijver .. beschrijver .. ook al zou ik de enige zijn die ze leest en ook al is het zeer waarschijnlijk allemaal voorbij per 2057, boeken van willem frederik hermans en Maarten ‘t Hart worden ook niet meer of nauwelijks gelezen, wel een oubollige onleesbare bijbel met sprookjes, of wetboeken, of kuttenregeltjes of prutswerkjes als beleidsnota's of verslagen van gesprekjes van de "beveiligingsautoriteit" met dames en heren die nooit rechtstreeks iets tegen mij hebben gezegd dan kan me dat en de hele rest dus niks schele en hoop ik dat iedereen die daarbij betrokken is zo gauw mogelijk stikt in dr eigen ijdele verwaande kutkots en ik ben daar ook totaal niet nieuwsgierig naar, sinds 2018 heb ik met dat roddelende liegende autistische krengetje barbara van de griend en die kanker krengetjes die naar dat huichelende krengetje luisteren te maken gehad en dat wil ik niet meer, ik kan die lelijke lege ijdele verwaande roddelende huichelbekkies niet meer zien of horen, dat ze maar in hun krengenwijven liefdeloze lege holle autistische verrotte gevangenis van hun verstarde geest worden opgesloten. 

@@

Als een relatie met zo iemand als Stella of iRyna ooit nog eens gebeurt, dan is dat mooi, ook zonder ben ik gelukkig met af en toe een woedebui, ik heb alle reden om trots op mezelf te zijn en dat ben ik .. ik ben verschrijver en mijn grootste droom was en is verschrijver worden, mijn droom is uitgekomen. 

Jammer dat er sinds 2018 teveel walging en haat zijn ontstaan bij mij en dat komt door zombies als barbara van de griend, ik ben alleen maar blij en opgelucht dat ik niet zo ben en geschokt dat zo'n goor rottend liegend lelijk kankerkreng bestaat en hoeveel zo zijn, die krengen horen in die gevangenis van die rottende kanker koppen thuis, ik wil ze in ieder geval nooit meer zien.    

Ik had niet verwacht ik zo goed zou worden en dat ik zo valse lijk geïsoleerd zou worden en waar dat vandaan komt, het interesseert me niet als ik aan die krengekoppen denk .. ik kan me wel nog herinneren dat kanker krengetjes zeer ontstemd raken als je de waarheid over ze vertelt of erger nog schrijft en het openbaar maakt, en bij afwijzing, GODVERDOMME schreeuwde dat rotte zure bittere schijtbekkie barbara toen ik zei dat ik geen relatie meer met haar wilde omdat ik haar een naargeestig ziek krengetje vond en dat is 100% de waarheid, dus dat is het, daar komt deze ellende door, daarom heb ik geen behoefte aan gesprekken met de schutz staffel, de ss veiligheid en bescherming van ijdele verwaande smerige schijtweiffies als barbara van de griend, het krom lopende lelijke lijkje.  

.. daar ben ik ook trots op, dat ik laat zien waar de laffe valse bangelijke kankerrot van nederland zit en niemand neemt mijn trots en zelfspot en lachen af, behalve de dood .. 

.. en ik ben dolblij en dolgelukkig dat ik niet zoals de kanker krengetjes ben, walg wel enorm van die lijdzaamheid, dat er niemand van de famile of ex vrienden of ex kennissen naar barbara van de griend is gestapt om dat goorste teringkrengetje met haar laffe valse rottende stinkende smerige kutkop de waarheid te vertellen, dus heb ik het zo gedaan .. net zoals ik terechte beschuldigingen aan mark mammon kanker kreng rutte en het andere negatief genoemde gespuis verschreven en beschreven heb .. 

ik neem het mezelf kwalijk dat ook door invloed van annemieke de kinderen laf en onderdanig zijn, er zit niets in .. kruiperige huichelende hypocriete onderdanige laffe slappe nikserige kutkinderen, zoals ik zelf was, dus de opvoeding heb ik op dat gebied niet goed gedaan en ik liet me teveel in mijn comfortabele burger bestaan in slaap sussen .. 

.. en ik kan je verzekeren dat dat makkelijker en prettiger is dan onterecht 9 maanden gevangenis tussen laffe valse cipier krengetjes weiffies, zoals ook op dit blog uitstekend beschreven en verschreven staat naar waarheid en ik heb 9 maanden gif injecties van soortgelijke kanker krengetjes gehad en onterecht ontslag, dat zo'n goor liegend kankerweif als barbara van de griend bestaat en "gewoon" als zombie vogelversschrikker met rood geverfde haartjes kromgetrokken door den haag loopt .. voor mij is dat het verleden en de dood 

.. en het is toch ook een opluchting om die krengen, kutkinderen en ex vrienden niet meer te zien, ik heb er niet zelf voor gekozen, ze hebben me eerst laf in de steek gelaten en vervolgens weigeren ze contact, maar ik heb er vrede mee, het is goed zo, stik maar in je lulsmoezen en kuttenblubber ..

..en ik zou geen held als Navalny of Zelensky kunnen zijn, waaraan de stille meerderheid van de russen mee werkt en het laat gebeuren .. en ik zou ook me niet durven verzetten tegen vlad poetin, het lot van Navalny was en is afgrijselijk .. dat is wel ellendig, het woeden van de hele wereld zo aanvoelen en dan continu nog steeds belaagd worden door soortgelijke liegende valse laffe mammon kanker krengetjes die niet tegen de waarheid kunnen .. 

of alles nou goed of slecht komt, dood gaan we toch, maak er in die korte tijd het beste van .. en ook zal ik nu stoppen met bezit, ik koop niets meer behalve het noodzakelijke en op dit blog en het andere blog staat beschreven hoe we de wereld nog wel kunnen redden, maar ja, ijdele stupide verwaandheid van kippen en varkens, daar valt niet tegen op te boksen, tegen blinde dovemansoren, tegen de bierkaai

de ballie, krijgie allemaalie de klerie 

van verschrijver 

goh, als die krengen ook nog mijn inkomen stop zetten, ik heb ruim een jaar, bijna 2 jaar, een uitkering gehad vanwege onterecht ontslag (gore gelieg van barbara) en tot mijn 25ste betaalde mijn pa me 1000 eur (gulden toen nog, dat was 500 eur maar met de inflatie enzovoorts is dat nu eur) per maand (en tot mijn 23ste, betaalde de Nederlandse overheid daarvan 600 eur - gulden, dat kreeg een uitwonende student toen, het was nog wat eerlijker verdeeld allemaal, nu niet meer) omdat hij een goed europees salaris had kon hij dat, toen kreeg ik mijn eerste voltijdse baan bij american express, was en ben daar toch blij mee, dat ik toen in een tijd van massa werkloosheid werk kon vinden, veel mensen hadden toen ook een zeer rotte tijd met veel werkeloosheid 1983-1993 .. kan me ook nog zo'n verwaande ambtenaar herinneren die zat te lachen dat hij wel een baan had en al die studenten maar triest kijken, wat zijn veel mensen walge lijk, ja, ja, welkom in deze vervloekte verrotte doodse mammon kanker krengen wereld  

goh, whitney houston zong "you can't take away my dignity" en dan toch zelfmoord en ze had in het begin leuke liedjes tot i will always love you, kan me nog herinneren dat in amerika een buurman op een buurvrouw schoot omdat zij het 80 keer keihard draaide, af speelde met de ramen wijd open .. ken ik me voorstelle 

Hoestbui in the end