donderdag 28 maart 2024

Levend in een wereld die er niet meer is .. dat zie ik wel als ik naar mijn kinderen kijk en bijvoorbeeld youp van 't hek en maarten 't hart lees .. en de nachtmerrie van "werk" en de politiek, we leven in een wereld die er niet meer is en waarschijnlijk binnen 50 tot 100 jaar helemaal niet meer, men wil de sluipmoordenaar van het verbranden van olie, kolen, gas en bossen niet zien of ervan weten en doorgaan met het comfortabele doodse bestaan en ontkennen of negeren dat de varkensmens de moordenaar van planeet aarde is .. disgust is the appropriate response to most situations, volgens jenny holzer in een truism, ja, dat is waar, maar is het niet veel beter om toch nog proberen de wereld, planeet aarde, te redden .. vind van wel, ik probeer het en het kost me tot dusverre onterecht oneerlijk en onrechtvaardig 9 maanden gevangenis, 9 maanden gif injecties, ontslag, geïsoleerd worden, verbannen en verstoten worden en continu disgust over hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande valse doodse liegende passieve lijdzame conforme mammon kanker krengetjes