maandag 25 maart 2024

Ik trek me af, euhmm, ik bedoel natuur lijk, ik trek me terug, oranje rode kater Ratchet AnuBie that is .. less is more .. and the sadness might be lifted from my eyes when everybody is gone and wise

 Typisch dat Ratchet Anubis zijn stijve piemeltje wel trots op de tafel aan eline liet zien, maar dat hij dat bij mij nooit zou doen, bij mij heeft hij 2 keer een stinkende wind in de buurt gelaten en dan zat hij heel onschuldig te keike, ikkie weetie van niksie blik 


Cracklin' Rosie, make me a smile

Girl, if it lasts for an hour, that's alright

'Cause we got all night

To set the world right

Find us a dream that don't ask no questions, yeah

Oh, I love my Rosie child

You got the way to make me happy

You and me, we go in style

Cracklin' Rose you're a store-bought woman

But you make me sing like a guitar hummin'

So hang on to me, girl

Our song keeps runnin' on

Play it now, play it now

Play it now, my baby

Cracklin' Rosie, make me a smile

Girl, if it lasts for an hour, that's alright

'Cause we got all night, to set the world right

Find us a dream that don't ask no questions 


als varkensreten wa van oranje na ss au en mark rutte en al dat andere gore gespuis fatsoen lijk en goed waren, dan zouden ze nu een einde maken aan dat hypocriete gehuichel en de ambtenaren laten werken aan een basis inkomen van 2000 eur voor 32 uur werk, studie  en zo voorts en een maximum van 4000 eur en een maximum toeslag van 2000 eur voor 2 of meer kinderen tot 15-16 jaar voor een alleenstaande of 1000 eur per ouder als er 2 ouders zijn .. 


Woningvoorraad, vakantiehuisjes, paleizen, hotels, kastelen eerlijk herverdelen, van oranje na ss au en benard van vollenhoven zwijntjesreten bezitten veel meer dan een miljard eur aan vastgoed .. als wa en maxi cose hebbe hebbe hebbe in de Schilderswijk Den Haag gaan wonen of in de pechvogelwijk, ook mooi, dichtbij zee, en de rest van dat schandalige bezit eerlijk laten herverdelen door de ambtenaren van financiën dan wil ik ze zelfs koning en koningin noemen in plaats van pig sshit .. maar liever dat die varkenskippen kakel aars allemaal gewoon echt met elkaar om gaan in plaats van dat dikke deur en secreet generaal en die bespottelijke hiërarchie 


en het onderstaande stoppen, een hypocriete hebzuchtige smerige stupide schande zijn die krengen omtzigt, van der plass, yessilgoz, en griezel wilderss moet nu 4 jaar echt werk gaan doen, nee dat moeten al die kakelende en knorrende ijdeltuiten in de politiek 


You are the disgusting disgrace of planet earth, lying, cheating pig and chicken shit out of greedy mammon mouths 


God Verdomme 


en als al die ruim 140.000 ambtenaren bij de rijksoverheid en die 3 tot 4 miljoen semi ambtenaren en de medewerkers in het bedrijfs LEVEN, nu de bedrijfsdood van de wereld, lef en fatsoen hadden en hebben en geen conformerende mammon loonslaven zijn van die hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodsse gore gluiperige (mammon) gelovige smerige stupide ijdeltuiten met die stinkende stront uit die kakelbekkies, dan gaan ze NU werken aan een vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair dier en milieuvriendelijk hol land , tegen de Haagse mammon kanker krengen, een mooie en betere wereld begint bij jezelf en geen gezanik van miezerige mieterige juristen, bestuurskundigen, economen of de ergsten, de managers, de “top” betaalden, die kakelen of knorren, mag niet, kan niet, de wereld redden van die hebzuchtige krengen mag en kan altijd, een betere wereld begint bij je zelf


Ratchet Verdorie

Strepy Verdomme 


















Ook robert downey ken niet denke en doet net zoals elon musk maar wat, erg dure raketten laten exploderen die nooit met mensen mars zullen bereiken, duur vuurwerk van een domme egotripper, een narcist zoals trump, een jochie .. die elektriciteit waarmee die old timers rijden met een kostbare milieu onvriendelijke grote batterij wordt dus opgewekt met olie, kolen of gas, er zijn echt nog niet voldoende windmolens en zonnepanelen, maar voor de show, voor de bühne laat het se “goede” kant zien, waarom de hebberd een wagenpark met 30 old timers moet hebben ..