maandag 25 maart 2024

Oranje kastanje blond haar had niamh, volgens mij was het niamph, dat weet ik omdat ik in Bray bij Dublin bij de roller skate baan ook een alleraardigste Niamph ontmoette op een gemene manier ontfutseld aan een popie jopie duitser die dolblij was dat hij als 16 jarige het leger in mocht, hij kon niet mee komen op de Europese school, te dom, maar net zo’n verwaande bralaap als donald trump, onder andere omstandigheden was zo’n vent leeghoofd bonds kanselier van Duitsland geworden met dezelfde holle lege mammon kanker praatjes , maar waar was ik gebleven, Niamph Casey was en is waarschijnlijk een droomgodin net zoals Stella en Iryna en Mihsa die wit gelakte mooiste nagels had, net zoals iRyna, Stella was en is het meest naturel, het minst verwaand (kastanje blond)

 en roodharige, of nee, juist nog veel meer oranje, het meeste oranje haar had het door mijn vader, leraar nederlands op de europese school Varese, 1969-1977, afgewezen oranje harig kreng ellie bruinsma, voorheen op dit blog ellie de bruin genoemd, een akelige naargeestige ijdele verwaande basis school juf, die die afwijzing op mij af reageerde, ook volgens klasgenoten, eerst engel juffrouw Mesman, de liefheid zelve in Varese, toen 2 jaar, 2 jaar ! die bruinsma en daarna verademing meneer Gijssels en meneer Fijma .. kennie dussie niksie schelie..